Kiváló FOGYASZTÓI-és ÜZLETI MÁRKA-díjas a Papp László Budapest SportAréna
Kiváló FOGYASZTÓI-és ÜZLETI MÁRKA-díjas a Papp László Budapest SportAréna
A MagyarBrands program immáron kilencedik éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Az elmúlt évek bizonyították, hogy a díj aktív segítség a fogyasztók számára: hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje.
A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt.
A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista.
A Szakmai Bizottság döntése alapján a Papp László Budapest Sportaréna KIVÁLÓ FOGYASZTÓI MÁRKA-díj mellett elnyerte a KIVÁLÓ ÜZLETI MÁRKA-díjat is, a hazai fogyasztói TOP márkák egyikeként.
„A Budapest Sportarénában az elmúlt évben számos fejlesztés valósult meg, annak érdekében, hogy a vendégek számára ne csak a koncert vagy sportesemény jelentse az élményt, hanem a kapcsolódó szolgáltatások is. Másfél éve került bevezetésre az érintőkártyás fizetési lehetőség minden büfé minden pénztáránál, valamint a parkolóházban kártyával is lehet fizetni; amely jelentősen gyorsítja a kiszolgálást és csökkenti a sorban állás idejét. A folyamatos fejlesztések eredményeképpen az Aréna 2018. január 1-jétől készpénzmentessé vált, amely egész Európában példaértékű innovációt jelent. Megújult a beléptetőrendszer, amely QR kód mellett már NFC képes jegykezelésre is alkalmas. Mobiltelefonos applikációnk a belépéstől kezdve a parkoláson át az ételrendelésig számos kényelmi funkciót kínál koncertlátogatóink részére. Az alkalmazás mindenki számára ingyenesen elérhető, és érdemes már a programok látogatása előtt letölteni, hiszen a megvásárolt jegyek is könnyebben tárolhatók a mobilon, és nem szükséges kinyomtatni őket. Az applikáció kizárja a visszaéléseket is, hiszen a jegy nem másolható, és egyszerre egy készüléken tárolható, így az elektronikus jegyek legbiztonságosabb kezelését biztosítja.”
Lak Tibor, a Papp László Budapest Sportaréna cégvezetője
„2018-ban a vállalati reputáció erőssége minden korábbinál nagyobb szerephez jutott a szakértői és a fogyasztói véleményalkotás során. Nemzetközi felmérések sora szól arról, hogy egy vállalat működésében a legnagyobb kockázatot a reputáció, a márka sérülése jelenti. Jóval nagyobbat, mint a gazdasági visszaesés vagy az erősödő versenyhelyzet. A MagyarBrands díj elnyerése ezért is kiemelkedő érdem, és ezért jelent minden márka számára egyszerre erkölcsi és üzleti értéket.”
Serényi János, a MagyarBrands program elnöke